نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

لزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی 1401/05/26 14:06:41

نویسندگان : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
زبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی

بررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) 1401/05/26 14:04:54

نویسندگان : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
زبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی

اثرگذاری رسانه‌های اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) 1401/05/26 14:03:14

نویسندگان : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
زبان : فارسی سال انتشار : 1400 محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی

نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان 1401/05/26 14:00:32

نویسندگان : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
زبان : فارسی سال انتشار : 1401 محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی